[REVIEW] Azanis Serum menghilangkan parut jerawat dan parut-parut lama

4:10 PTG

Bismillah
Assalamua'alaikum semua!
Berita baik! wah, memang banyak betul berita baik Numi nak bagi dekat korang. Korang pernah tak ada parut di mana-mana angota badan korang tu? Kalau ada yang terletak di wajah atau di kawasan yang mudah kelihatan tu, memang sakit je hati kan. Jadi, harini Numi nak share jalan penyelesaian untuk masalah tersebut. 
Sekarang, tersapan satu produk Azanis Serum yang berupaya menghilangkan semua parut-parut di wajah, di belakang badan, di tangan, di lengan kaki atau sebagainyalah. 
Yang pasti, serum ini berupaya memberi kesan seawal 2 hari. 
Kenapa Azanis serum ni hebat ??

Azanis Scar Serum memang dikenali sebagai serum hilangkan parut. Secara amnya Azanis Scar Serum membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan yang mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan awal. Satu lagi kelebihan Azanis Scar Serum adalah merawat parut tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan atau parut disebabkan kulit sensitif.

Formulasi yang reka khas ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut :-
Kulit berminyak
Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana lapisan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya sudah nipis)

korang kena tengok testimoni2 yang terdapat di laman rasmi AzanisSerum tu sendiri dan Numi yakin, korang akan teruja dengan kesannya terhadap orang2 yang telah mencubanya.

jadi, ape tunggu lagi ?Nak order ?

meh order dengan Numi yer. Harga RM70.00 jer. Boleh tahan sebulan tau. Kalau guna hari2 lah. Tapi kalau guna setahun 3 kali, tahan lah 5 tahun. hehehe.


Kalau nak tahu lebih lanjut dan tengok testimoni2 yang berjaya, korang boleh lawati :

www.azanisserum.com

till then guys, 
salam
post signature

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe