Impianku: Menjadi blogger dan Vlog yang terkenal

12:29 PG

Bismillah

Assalamua’laikum

Malam ni tadi numi dah discuss dengan hubby. Nak tahu pasal apa? Pasal impianku untuk menjadi seorang blogger dan Vlog yang terkenal di Malaysia. Heheh.. itu memang sesuatu yang amat susah untuk di capai kan.tapi tak semua susah kalau kita tahu cara dan usaha untuk melakukan nya. Lagipun itu merupakan minat kita kan. Jadi untuk apa kita merasa rugi dengan apa yang kita buat untuk hobi kita selain dapat mengisi masa lapang dan menjana kewangan.  Betul tak?
Sebagai contoh, kita boleh buat wang melalui pengunjung yang ramai di youtube. Jika video kita menarik dan ramai lah orang nak tengok, jika tak, orang akan tengok dan jengah jugak, untuk apa? Bagi kaki hamun. Haha.. itu memang orang Malaysia kan..

Tak payah susah jadi macam boboi tu ker, hihi ( pandai ke aku buat) rasa nya sesuatu yang mustahil. Dan sekarang numi amat meminati video dariada michell phan, Amenikan, serta ramai lagi lah,  dan video tentang kekeluargaan. Itu lah yang bakal numi lakukan. Berceritan tentang kehidupan, anak-anak(kalau ada), tempat yang di kunjungi bersama suami nanti dan makeup. Sesuatu yang numi nak kongsi, kalau tak sempat numi buat dalam bentuk penulisan numi boleh terus bercakap di hadapan kamera.

Seperti itulah perancangan yang numi bakal buat bersama hubby nanti. Projek akan datang kami..
Baik lah numi Cuma nak korang rakan-rakan sekalian doakan kejayaan kami yer.. terima kasih. J


Assalamua'laikum..

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe