My Wedding Day~

1:10 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum..
setelah beberapa bulan merancang, akhirnya apa yang telah di atur semuanya berjalan dengan lancar. majlis akad nikah di lansungkan di Majlis islam pada sebelah pagi Jumaat dan majlis bersanding di adakan di Penview Hotel pada keesokkan harinya. Numi sangat bersyukur kerana majlis yang di rancang kini sudah pun berakhir dan numi sekarang bergelar isteri. hehe. sengih sikit, dah naik pangkat jadi bini orang. Bini Benn.. wah! macam tak sangka. sekarang, segala susah senang kami tempuhi bersama. dan aku sebagai isteri sentiasa menyokong dan memberi semangat kepada suamiagar dia sentiasa maju dalam kehidupan dia.
ok2. banyak pulak ceramah aku ni kan, meh, numi share sikit picture2 kiteorang. masa majlis bersanding jer k. sebab gambar banyak dalam lappy, numi tak sempat nak upload banyak.



ok, numi akan upload lagi beberapa lagi gambar2 yang lain. tungguuuuuuuuuuu~

You Might Also Like

2 Orang Positif

  1. cemburunya. Sik padah kmk pun ktk kawen. :'(((( btw, selamat pengantin baru nomi. :')

    BalasPadam
  2. sorry dear. riya kmk dah post dkt fb n blog.. mungkin kmk dah terlalu banyak benda nak fikir, kmk lupak. sorry again.. btw, thank you. doakan kmkorg murah rezeki k.. :) rindu nak kelakar ngn ktk..

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe