Redha je lah..

10:54 PG

Bismillah
Assalamua'laikum..
ni nak citer sikit, ada orang kan memang dia tak kan puas hati kalau benda yang dia nak tu jadi milik dia. sampai boleh menganggu ketenteraman orang lain. ape jenis orang lah kan macam ni, aku pun tak faham. kalau dah tak dapat tu, buat lah cara tak dapat, redha dan terima.. dan doakan yang terbaik untuk orang yang dapat apa yang dia nak tu.
ini, masih jugak tak puas hati. ape lah kan,, cube lah belajar terima hakikat yang dia tu bukan untuk kau.. boleh ke? kalau x boleh, pergi lah terjun dalam laut tu, bagi ikan jerung makan,. ade jugak hasil. huh! ini buat menyemak ajer, kacau hubungan orang. tak malu ker wahai si gadis. kalau nak berkawan buat cara berkawan, jangan nak cari masalah. nak mengadu tak tentu pasal dalam blog aku ni, buat aku rasa menyampah pulak. kalau nak bercerita, buat lah blog sendiri wei.. tak kuasa aku nak layan kerenah kau ni. macam2.. aku da banyak lagi nak update selain dari cerita kau ni. haish!
k lah, jangan nak meraban yer duhai gadis. terima jer, kalau ada jodoh tu tak kan kemana. lari sejauh mana pun dia akan tetap datang untuk kau. ingat tu, kalau dah bukan jodoh tu, nak buat macam mana. redha je lah, nak nangis sampai tak de selera makan n badan kurus tu, buat ko tambah lagi jelek jer. baik belajar perbaiki diri, jadi lebih cantik, usaha untuk cari cinta lain dan berhenti berharap kepada benda yang tak pasti. itu lebih bermakna lagi..!
jangan ingat aku tak tahu siapa engkau..
wassalam..

You Might Also Like

3 Orang Positif

  1. Alahai...comel je...xpela..biar je org cmtu..selagi xde ape2 ikatan yg sah kite pn xleh nk kta ape...takot nnt jd pulak kt kite sbb ape2 yg kuar dr mulut kite ibarat satu doa...sabar ek..kuatkn semangt...bgs la klu dh tao sape org tu..kite pn kene doa kn yg baek2 utk dia..mesti jd conan kn nk cari sape pompuan tu..ni la pompuan..hehee

    BalasPadam
  2. haha, banyak lah jadi conan.. xda masa ye saya nak cari awak.. orang yang penakut jer tinggalkan komen tanpa nama sebenar.

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe