Bercampur baur

11:14 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum
Di kuching, the first thing yang berada dalam otak aku adalah untuk tidur. Memandangkan perasaan ku yang bercampur baur. Masa depature tu, memang hatiku macam nak berderai. Nasib bek masih boleh tahan lagi. Dengan lewat sampai kat lcct, memang tak sempat nak buat apa2. Nak pandang hidung b depan2 pun x sempat.nhuwaaaaa.. sedih you know. Lepas ni tunggu beberapa minggu kemudian baru nak dpt tgk b lagi.

Semalam, kuching berselawat. Banyak buka mataku..ada banyak lagi yanh perlu kita perlajari lagi. Cinta itu bukan hanya semata mata kerana manusia. Satu2 harapan kita kenalah kita sandarkan kepada yang Satu. Berserah dan redha. Setelah apa yang kita usahakan.  Di iringi dengan doa. Mungkin banyak perkara yang terjadi sebelum ini, perkara yang kita tidak sangka akan mendatangkan kesan untuk dirinkita ataupun orang lain. Jadi, jangan sesekali ambik mudah perkara yang remeh.



with trah raa

Bila kita letakkan sandaran kita kat Allah segalanya, perkara yang paling ketara adalah segala masalah tu hilang. Beban di kepala ku semua hilang. Masalah sesama manusia ku rasakan Tuhan telah ambik dan bawa pergi semuanya. Syukur sangat,! 
Kadang2 hidup memang tak kan selalunya indah, cinta tak kan selalunya bahagia, dan bahagia tak kan datang tanpa derita. 
Jadi orang yang bersabar aje boleh capai tahap bahagia yang abadi..
Aku harap aku boleh capai tahan sabar itu. Amiin..

You Might Also Like

1 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe