INI AMARAN KERAS DARI AKU...

12:59 PTG

Bismillah
Assalamua'laikum wbt.
hari terakhir dalam tahun 2013. kalau ikut tahun lepas, aku akan menyambut tahun baru dengan kawan kawan ku. kalau di kuching aku akan sambut di rumah nenek, ada BBQ, ikan panggang, udang, ayam, dan macam2 lagi. itu kalau di Kuching lah. tapi sekarang aku masih di tanah malaya. pergi klinik sorang2, sebab nak jumpa dentist, ingatkan akan rawatan atau dia boleh lah gi cuci gigi aku. memang sekarang ni dah kotor bebenor lah kan gigi aku ni. dah2 cakap pasal gigi buat apa kan.
bek aku cerita pasal rumah ku, rumah sewa aku sekarang ni memang banyak kekosongan. selepas bulan January, ada 2 orang akan keluar dari rumah dan kami serumah memang nak mencari penyewa2 bilik yang tengah mencari rumah untuk di sewa. kalian jangan takut, kami serumah baik2 belaka. just jangan sesekali menganggu gugat hubungan persaudaraan kami dulu. dan jangan oulak korang datang mencuri memang nahas aku kerja kan nanti. hehehe. ade ker org datang untuk mencuri? ade la kan..
kalau ada sesiapa yang berminat, boleh2 lah komen yer. murah je sewa nya.

esok dah bulan Januari tahun 2014. aku mengharapkan semua yang aku dan dai rancang untuk masa depan kami akan sentiasa berjalan dengan lancar. kami hanya merancang dan Allah juga merancang. dan sebaik baik perancangan itu telah di tetap kan oleh Allah. apa kan daya aku untuk menidak kan perkara yang telah DIA rancang untuk kami. banyak perkara telah muncul baru baru ini. gangguan daripada orang ketiga antara salah satu nya. walaupun BF aku tu tak de lah handsome macam Brad Pitt da tak delah sekaya Sultan Brunei tu, tapi dia tetap menjadi rebutan ramai gadis2kat luar sana. pelik kan, kalau ikut pada pandangan gadis2 itu, aku yang menjadi orang ketiga yang menggangu hubungan dorang. OMG! ape ni wei.. korang ni nak salah kan aku pulak kan, aku tak kan dtg dkt seseorang tu dengan senang nya, melainkan orang itu yang memulakan seebuah hubungan. aku nasihat kan para gadis kat luar sana tu, masih ramai lagi jejaka bujang yang belum kawin lagi, yang masih mencari suri hati. maka korang rajin2 lah menghulurkan salam perkenalan, jangan pernah ganggu suami orang, Bakal suami orang atau tunangan orang, BF orang pun korang jangan ganggu. kalau tak nak hidup kalian semua susah nanti. baik kalian undur diri.


p/s: ini amaran keras dari aku, jangan pernah ganggu hubungan kami.

You Might Also Like

1 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe