Mari picnic Dengan Kami hujung minggu ni.. :)

1:44 PTG

Bismillah
Assalamua’laikum wbt
Apa yang kalian lakukan hujung minggu ? selain keluar tengok wayang or dating memanjang? Ada tak perkara yang korang lakukan itu mendatangkan manfaat untuk diri sendiri, orang lain dan juga mayarakat? Kalau tak da, or bosan duduk rumah pada hujung minggu sorang diri, marilah datang ke Perjumpaan Anak-anak Sarawak (PASAR) .



 
Setiap hujung minggu, tak kira lah hari Sabtu atau Ahad,  numi dan beberapa orang teman dari Kuching and mengadakan perjumpaan kecik2. Tujuan utama adalah untuk gathering, dan diisi dengan ilmu akhirat yang jarang kita perolehi sebagai pelajar sekarang ni. Mungkin ada sebilangan pelajar ada pergi ke majlis ilmu kan, boleh juga. Amat di galak kan untuk kalian teruskan. Tapi di sini numi nak ajak teman2 numi lain untuk bersama sama berkumpul untuk mengisi masa lapang kat rumah tu. Selain untuk menambah kenalan baru, kita juga boleh berkongsi cerita yang terbuku di hati kita tu. Aktiviti kita juga santai dan di selangi senda gurau. 
 
Minggu lepas di Tasik seksyen 7 Shah Alam. berhujan.. :)
di Tasik UM

 
Jadi kepada orang2 di Shah Alam tu,mari jemput datang bersama memeriahkan perjumpaan kami yang kecik ini. Ok, untuk minggu ini, perjumpaan bakal di adakan di Taman Tasik Datuk Keramat.Konsep yang kami bawa ini adalah seperti picnic dan hanya untuk mengeratkan silaturrahim antara kita sendiri. Tak kan ada promosi jualan lansung or MLM bagai, Don’t worry guys. Hehe..
 
Berkenaan dengan transport, bagi  yang ada kenderaan boleh lah bergerak sendiri ke lokasi. Atau bagi yang nak pergi sekali dengan kami, boleh la hubungi Numi atau Ani menerusi sms atau facebook ok. kita akan bergerak 1.30 petang (selepas Solat Zohor) 2 November 2013. :) kita akan gerak bersama nanti.
Kami amat berbesar hati untuk menerima kedatangan anda semua. Tak kira lah anda orang Kuching or Semenanjung. tiada istilah orang Srwk, orang srwk jak, org smnnjg org smnnjg jak. kata satu malaysia. so, jangan segan2 yer. heheheh

"Dan orang-orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana memenuhi kehendak agama Kami, sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan-jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredaan); dan sesungguhnya (pertolongan dan bantuan) Allah adalah berserta orang-orang yang berusaha membaiki amalannya."
Al-'Ankabut : 69

Mari lah kita beramai-ramai  eratkan ukhuwah sesame kita. Agar kita tidak rapuh di telan dek zaman yang semakin membangun. Mana tahu, kat sini boleh jumpa jodoh korang nanti? Ahaks, kalau ada yang berkenan nanti boleh kami aturkan. Hehe. Ok people.. Do massage us for any enquiries -à0109600726 atau Ani-à0148897451 jangan malu2..
See you all soon. J

 





You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe