Sambungan: Penyamun Kelar Heler.

10:03 PG

Bismillah, Assalamualaikum.
awal pagi aku dah bangun, terus mencari new paper hari ni. ternyata, kes kakak ku keluar di muka hadapan Utusan Sarawak dengan tajuk besar "Penyamun Kelar Leher".


bagi orang tempatan Sarawak, boleh mendapat kan Utusan Sarawak untuk mengetahui kes ini dengan lebih mendalam.
yang botak sebelah tu ialah kakak ku. di kepala nya terdapat banyak jahitan akibat hentakkan dengan parang. nasib baik si perompak menggunakan bucu parang. semalam aku hanya mencerita kan kejadian nya secara ala kadar, tapi , korang boleh dapat kan berita dengan lebih terperinci dalam surat kabar Utusan Sarawak ok.


haa, ini yang aku semalam cerita, suspek beri alasan kenapa dia nak dorangni mati, adalah di sebabkan identiti dirinya telah di ketahui. dia memberi alasan tertekan , keranan abang ipar ku tidak mahu memberi pinjaman wang kepadanya, dan telah menyebabkan mak nya meninggal dunia. dan sekarang dia hanya bersendirian di sini. semua ahli keluar nya telah meninggalkan nya. tertekan dengan aduan palsunya sendiri, suspek tergamak mengelar leher kakak ku dan abang ipar ku. selepas puas mengelar buat kali pertama, suspek pergi ke bawah untuk mencuci pisau tersebut dan bila dia kembali, lagi sekali pisau tersebut di arahkan ke leher abang ipar ku. waktu itu, abang ipar ku sudah pngsan akibat banyak darah yang keluar dari lehernya. dan kakak aku pulak di kelar lgi sekali helernya dan dia pun turut pengsan.
selepas melihat mangsa dua2 pengsan, suspek terus melarikan diri.

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe