Your Food Daily Calorie vs Shake F1 Calorie

2:34 PTG


Bismillah, Assalamualaikum
Numi nak korang comparekan kalori makanan kita seharian. dengan kalori yang Shake F1 
bagi dekat kita. korang boleh kira sendiri kan. sumber yang numi perolehini adalah daripada :






so, dah dapat kira? kite  dah sedar sekarang yang jumlah kalori yang korang ambik seharian tu memang berlebihan kan, patut jugak macam2 penyakit yang datang. tapi sekarang, numi bagi korang tiket unutk Jadi LEBIH SIHAT dan BERTENAGA. disamping dapat jimatkan wang perbelanjawan korang tu.
tukar kan semua makanan korang kepada makanan yang lebih sihat dan berkhasiat. InsyaAllah dengan Herbalife, menjadi asbab unutk korang kekal sihat.
so itu jer, adiyos people,
 "People who are smart alway think a head, plan about their future, take action to what they want to do, andbe healthy for the rest of their life"

wassalam

You Might Also Like

0 Orang Positif

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe