Nak Jual Sony Ericsson Text Pro

6:46 PG

Assalamualaikum

semalam aku dah promote dah handphone yanga aku nak jual, Hari ni, aku dengan semangatnya promote lagi sekali yer..
ok~kepada sesiapa yang berminat nak beli handphone, meh sini baca ni,:


  • sony Ericson Text Pro
  • boleh Screen Touch
  • boleh type2 jugak. 
  • sliding tepi..
  • wifi available
  • ada 3.2 megapixel camera
  • ada radio and bluetoothe
  • mp3
  • mp4,
  • warna pink yang comel,
  • bary beli bulan Oktober Lepas,
  • jarang digunakan
  • kecil dan comel
ok, sasiapa nak beli boleh jer.. sms naomie: 0198599289
harga numi bagi RM300.. boleh nego lagi..
soo? happy shopping..



You Might Also Like

3 Orang Positif

  1. uhuu.. kagum,, tak mampu beli lagi orang dah buat jual2 jee..haha..
    aku follow sini yaa.. klo sudi jemput singgah blog makeyOUthink ku.. :)

    BalasPadam
  2. amir: ni adik saya yg hadiahkan,, ingtkan die nak belikan BB kt sya, so die belikan yg ni,, n sy pun jarang la guna.. :)
    better jualkan die ni.. dripada xda yg nak pakai kan..

    BalasPadam

Blog Design By Naomie. Dikuasakan oleh Blogger.

Follow me Via Bloglovin'



Google+ Followers

Facebook Page Naomie Licouz




Subscribe